Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen - Pauli Juuti

Arvostele ensimmäisenä tämä tuote

54,75 €
Toimitusaika-arvio: 5 - 7 päivää
  • Tekijä: Juuti, Pauli
  • Kansityyppi: kovakantinen
  • Kieli: suomi
  • Vuosi: 2015
  • Sivut: 181

Lisätiedot

Asiakas soittaa yritykseen. Automaatti vastaa ja pyytää näppäilemään numerosarjoja, jotta asiakas yhdistyy suoraan oikealle asiakaspalvelijalle. Kun asiakas on selvittänyt näppäilyrumban, hän siirtyy jonottamaan - pahimmillaan kymmeniksi minuuteiksi. Tiedämme omista kokemuksistamme, että huono asiakaspalvelu saa meidät helposti vaihtamaan tuotteiden tai palveluiden tarjoajaa. Sekä organisaation johdon että kaikkien organisaation palveluksessa olevien on herättävä havaitsemaan asiakaskokemusten merkitys. Asiakaskokemuksesta on tullut organisaatioiden keskeisin kilpailutekijä. Jatkuva vuorovaikutus asiakkaiden kanssa lisää organisaation joustavuutta, innovatiivisuutta ja menestystä. Kirjassa kerrotaan, miten johtamisen avulla koko henkilöstö saadaan tarkastelemaan kaikkea tekemistään - esimiestyöstä henkilökunnan kahvitaukoihin - asiakkaiden silmin.

Lisätiedot

Kuvaus Asiakas soittaa yritykseen. Automaatti vastaa ja pyytää näppäilemään numerosarjoja, jotta asiakas yhdistyy suoraan oikealle asiakaspalvelijalle. Kun asiakas on selvittänyt näppäilyrumban, hän siirtyy jonottamaan - pahimmillaan kymmeniksi minuuteiksi. Tiedämme omista kokemuksistamme, että huono asiakaspalvelu saa meidät helposti vaihtamaan tuotteiden tai palveluiden tarjoajaa. Sekä organisaation johdon että kaikkien organisaation palveluksessa olevien on herättävä havaitsemaan asiakaskokemusten merkitys. Asiakaskokemuksesta on tullut organisaatioiden keskeisin kilpailutekijä. Jatkuva vuorovaikutus asiakkaiden kanssa lisää organisaation joustavuutta, innovatiivisuutta ja menestystä. Kirjassa kerrotaan, miten johtamisen avulla koko henkilöstö saadaan tarkastelemaan kaikkea tekemistään - esimiestyöstä henkilökunnan kahvitaukoihin - asiakkaiden silmin.
Toimitusaika 5 - 7 päivää
Kustantaja PS-kustannus
Tekijä Juuti, Pauli
Sidosasu kovakantinen
Sivumäärä 181
ISBN 9789524516662
Ilmestymisvuosi 2015
Tilausnumero 8449919
Asiasanat asiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, asiakastyö, henkilöstöjohtaminen, henkilöstöstrategiat, johtaminen, K-kirjat, työilmapiiri, yrityskulttuuri, Johtamisen tekniikka
Alanimike 8449919

Arvostelut

Kirjoita oma arvostelusi

Arvosteltava tuote: Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen

Miten arvioisit tämän tuotteen? *

1 tähti 2 tähteä 3 tähteä 4 tähteä 5 tähteä

Kirjaudu

Jos sinulla on jo tunnukset, ole hyvä ja kirjaudu sisään.

Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia uuteen verkkokauppaan, rekisteröidy tästä

* Vaaditut tiedot